Neuromarketing.rmvb

Neuromarketing.rmvb
Rozmiar 114,6 MB

Czy spece od reklamy już niedługo zawładną naszymi mózgami?

Neuromarketing to odgadywanie preferencji klientów za pomocą badań mózgu. Przy użyciu nowoczesnych technik można określić, w jaki sposób mózg człowieka reaguje na czynniki, które pobudzają jego zachowania, wybory i preferencje wobec konkretnych towarów i marek. Wykorzystując w ten sposób wpływ podświadomości klienta na odbiór reklam powoduje się wzrost efektywności ich oddziaływania.

Według badań reklamy mają coraz większy wpływ na nasze życie. Chociaż nowoczesne techniki badawcze, polegające na “przeglądaniu” ludzkich myśli, są niezwykle drogie, wiele firm decyduje się na takie wydatki, wierząc, iż obecnie jest to jedyny sposób na stworzenie idealnych reklam wpływających na nawet najbardziej opornych konsumentów.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mons45.htw.pl