Reksio i Czarodzieje.exe

Reksio i Czarodzieje.exe
Rozmiar 72,4 MB
==================
GRA BEZ PRZEMOCY
==================
Gdzieś w chylącej się ku upadkowi Krainie Czarów Burektor Uniwersytetu Magii studiuje tekst pradawnej przepowiedni. Wynika z niej, że jedynie tajemniczy Wybraniec ma moc wystarczającą, aby zdemaskować Tego, który Tak Potwornie Mąci i powstrzymać jego niecne knowania.
Brzęk tłuczonego lustra przerywa gorączkowe rozważania Czarodzieja - oto przez jego gabinet przelatuje z okrzykiem: „No nie wierzę!” monstrualnych rozmiarów kret. W ślad za nim do Krainy Czarów wkracza dzielny pies Reksio...

- Czy Reksio jest Wybrańcem, o którym mówi przepowiednia...?
- Który z siedmiu Czarodziejów jest Tym, Który Tak Potwornie Mąci?
- Czy przy pomocy wiecznie niezadowolonego kreta, gadatliwego kamienia i garści magicznych przedmiotów można uratować Krainę Czarów od zagłady?
- W jaki sposób sprawdzić, czy jest się zwykłą żabą, czy też zaklętą królewną?
- ..Oraz jak nauczyć się potężnych zaklęć w weekend?
Wszystkiego dowiesz się, towarzysząc Reksiowi w kolejnej, jeszcze bardziej obfitującej w przygody i niespodzianki, wyprawie...

Trzecia część przygód Reksia gwarantuje wiele godzin doskonałej zabawy. Wraz z Reksiem gracz odwiedzi 5 różnorodnych krain, gdzie pozna 30 barwnych i oryginalnych postaci. Czeka na niego mnóstwo zakręconych zabaw - od gier zręcznościowych po zadania logiczne. Nauka czarów, latanie na miotle, podróże na smoku, magiczne pojedynki, tajemnicze labirynty, liczne zagadki i łamigłówki to jedynie mała część atrakcji, które czekają na Reksia w Krainie Czarów. A wszystko to tradycyjnie doprawione dużą dawką humoru...

Nowością w grze jest alternatywne zakończenie. Dzięki temu każda rozgrywka będzie się różnić od poprzednich. Oczywiście tak jak wszystkie gry wydawcy, ta także pozbawiona jest przemocy!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mons45.htw.pl